انتخاب صفحه

◀️ دکتر قاسم طهماسبی رئیس بیمارستان حضرت قائم(عج) در گفتگو با وبدا-اسدآباد، ضمن خدا قوت به کادر خدوم درمان این مرکز از ارائه ۱۸۴۵ مورد خدمت در روز عید غدیر به مردم شریف شهرستان خبر داد.

💠 رئیس بیمارستان گفت: در حال حاضر شهرستان از متخصصان حاذقی بهره می‌برد که گاها حتی از مرکز استان و شهرهای اطراف به طور مثال برای یک عمل پیچیده ارتوپدی به این مرکز مراجعه می‌کنند و این امر، توریسم درمانی را در شهرستان به دنبال داشته است.

🔹 دکتر طهماسبی ضمن آرزوی صحت و سلامت همیشگی برای همشهریان، ادامه داد: بدیهی است که اولویت ما در پذیرش بیماران، همشهریان ارجمندمان می‌باشند.

🔺 متخصص طب اورژانس بیمارستان گفت: تنها در روز عید غدیر؛ تعداد مراجعین به اورژانس ۶۸۹ نفر بود که از این تعداد ۲۸ نفر در سرویس اورژانس بستری موقت شدند و ۴۰ نفر نیز در بخش‌های بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

🔶 رئیس بیمارستان در پایان ضمن تشکر از مردم شریف شهرستان اسدآباد به دلیل حسن اعتمادشان به فرزندان خود در بیمارستان، ادامه داد: خادمان شما در این مرکز علیرغم وجود برخی مشکلات و کمبودها، که منشأ غیر داخلی داشته (مثل کمبود متخصص در برخی رشته‌ها) و با تلاش مسئولان دانشکده در حال مرتفع شدن هستند، با تسلط کامل در امور درمان در حال خدمت رسانی هستند و خدمت رسانی مطلوب را به شما عزیزان، وظیفه خود می‌دانند.

🌀 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد