انتخاب صفحه

اکبرپیراحمد

کارشناس بهبود کیفیت

شرح وظایف:

  1. تعیین اهداف و استراتژی های دفتر بهبود کیفیت
  2. برنامه ریزی در جهت استقرار و اجرای برنامه های بهبود کیفیت
  3. مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک، رسالت و چشم انداز بیمارستان با تیم مدیریت اجرایی و علمی بیمارستان
  4. نظارت و هماهنگی بر تدوین برنامه عملیاتی سالیانه در جهت هماهنگی و یکپارچه سازی برنامه ها
  5. تدوین، جمع آوری و پایش شاخص های کلیدی بهبود کیفیت بیمارستان
  6. ارسال گزارش نتایج پیشرفت و چالش های اجرایی برای بهبود برنامه به سازمان های بالاتر
  7. ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتباربخشی.
  8. هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت در بیمارستان
  9. پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت، داده ها، اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخص ها.
  10. تدوین فرآیندهای بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده.
  11. تدوین خط مشی ها، فرآیندها، دستورالعمل ها و … با کمک تیم مدیریت اجرایی و ابلاغ آن به واحدهای مربوطه
  12. نظارت بر روند و اجرای خط مشی و روش های بیمارستان
  13. ارتقاء نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی و غیرپزشکی در بیمارستان.
  14. نظارت مستمر و هماهنگی بر تشکیل و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی
  15. همکاری با سایر کارشناسان واحدهای دیگر در زمینه های ارزشیابی، تشکیلات بیمارستانی و غیره
  16. نظارت بر تحلیل شاخص ها و برنامه های عملیاتی
  17. انجام سایر امور طبق دستور مقام مافوق