همین حالا در خبرنامه مشترک شوید تا آخرین اخبار ، اطلاع رسانی ها و تخفیف ها را دریافت کنید.

با ما در ارتباط باشید

سبد خرید

سبد خرید

مدیر

مدیر بیمارستان

ابوذر کاظمی 

 

شرح وظایف

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • اجرا، پايش و نظارت بر برنامه هاي تدوين شده به منظور حصول اطمينان از اجراي موفق برنامه ها در واحدهاي تحت سرپرستی
  • اعالم نظر به مسئولين ذيربط درخصوص عملكرد و ارزشيابي كاركنان بيمارستان در صورت نياز
  • انجام بررسي، كنترل و نظارت بر عمليات و فعاليتهاي مربوط به امور مالي مركز يا بيمارستان
  • انجام نظارت و رسيدگي به امور اداري، مالي، تغذيه، تأسيسات، انبار و ساير واحدهاي غيردرماني مركز يا بيمارستان
  • ايجاد ارتباط مستمر و سازنده با شركتهاي دارويي معتبر كشور به منظور دريافت به موقع سهميه هاي دارويي
  • بررسي ساعات كار كاركنان و تهيه طرح تعيين ساعات كار تمام وقت و نيمه وقت كار آنها براساس نوع و كيفيت و به منظور ايجاد هماهنگي در مركز يا بيمارستان و نظارت بر طرح هاي تهيه شده
  • برنامه ريزي به منظور اخذ مداوم نظرات مراجعين و بيماران به منظور حصول اطمينان از رضايت آنان.
  • برنامه ريزي و هماهنگ نمودن امور بيمارستان از نظر عملكرد در مواقع بحران تحت نظر مسئولين ذيربط.
  • برنامه ريزي و هماهنگ نمودن امور بيمارستان به منظور پاسخ دهي مناسب در مواقع بحران و باليا با هماهنگي مسئولين ذيربط.
  • پيش بيني كليه احتياجات مركز يا بيمارستان اعم از نيروي انساني و منابع ديگر با هماهنگي و همفكري رئيس يا مدير خدمات پرستاري و نهايتاً رئيس مركز يا بيمارستان.
  • تطبيق، ترويج و هماهنگي امور بيمارستان باتوجه به آخرين استانداردهاي تعيين شده براي مراكز آموزشي و درماني و بيمارستان
  • تهيه و تدوين برنامه هاي بلندمدت و كوتاه مدت براساس الگوي سياستگذاري و برنامه هاي كالن دانشگاه و هماهنگي با رياست مركز يا بيمارستان
  • تهيه و تنظيم طرحهاي موجود و مربوط به روند خريد، توزيع، نگهداري و استفاده بهينه از منابع موجود
  • جمع آوري اطلاعات مربوط به نيازهاي كلي مركز يا بيمارستان از نظر ساختمان، لوازم و تجهيزات، نياز به تعميرات اساسي و يا بازسازي و تهيه گزارشهاي الزم پيرامون اين مسائل و ارائه آن به مسئولين ذيربط
  • شركت در جلسات و كميسيونهاي مربوط وارائه نظرات مشورتي و تخصصي
  • شركت فعال در دوره هاي كارآموزي، مهارتي و آموزشي در جهت ارتقاء معلومات و توانمنديهاي شغلي و بكارگيري نتايج آن در انجام وظايف محوله
  • كنترل و نظارت بر كار كاركنان واحدهاي ذيربط و تقسيم كار و ايجاد هماهنگي بين فعاليتهاي آنها
  • كنترل و نظارت بر كارهاي عمراني و تعميراتي مركز يا بيمارستان و ارائه پيشنهادها و راهنماييهاي الزم جهت پيشرفت بهينه در اين امور
  • مشاركت در تحقيقات كاربردي در عرصه نظام سالمت در شغل مربوطه
  • مطالعه مداوم روشهاي انجام كار به منظور بهبود و اصالح مستمر روشهاي كار در حوزه تحت سرپرستي
  • مطالعه مداوم كارآيي منابع بيمارستاني (منابع انساني، منابع مالي، تجهيزات) با توجه به استانداردهاي بيمارستاني و ارائه راهكارهاي عملي افزايش كارآيي در استفاده از منابع
  • نظارت بر چگونگي مصرف اعتبارات و فعاليت هاي مالي بيمارستان به منظور حصول اطمينان از صحت اجراي برنامه هاي تنظيمي هدف گذاري شده
  • همكاري در تنظيم قراردادها، مناقصه ها، مزايده ها و پايش نحوه اجراي آنها تحت نظر مسئولين ذيربط
  • همكاري مستمر با ساير واحدهاي بيمارستان و كارشناسان مربوط از نظر درماني، آموزشي و اداري، مالي و فني بيمارستان به منظور ارتقاي مستمر كيفيت خدمات بيمارستاني