همین حالا در خبرنامه مشترک شوید تا آخرین اخبار ، اطلاع رسانی ها و تخفیف ها را دریافت کنید.

با ما در ارتباط باشید

سبد خرید

سبد خرید

آموزش بیماران

آموزش و پیگیری بیماران

امروزه آموزش به بیمار بخش مهمی از مراقبت های سلامت محسوب می‌شود. آموزش برای بیماران یک حق و برای ارائه دهندگان خدمت یک مسئولیت است. هدف کلی آموزش ارتقاء سلامت جامعه است که این امر با ارتقاء خودمراقبتی با کمک افزایش دانش و آگاهی بیماران و یا مراقبین بیماران امکان‌پذیر است
خود مراقبتی مجموعه اعمالی است که فرد به‌صورت اکتسابی، آگاهانه و هدف‌دار برای خود فرزندان و خانواده‌اش انجام می‌دهد تا ازلحاظ جسمی، روانی، اجتماعی سالم بمانند و همچنین در صورت ابتلا به بیماری و بستری در بیمارستان بر اساس آموزش‌های دریافتی در حین بستری و پس از ترخیص از سلامت خود و خانواده‌اش حفاظت نماید.

فواید آموزش به بیمار
– ارتقاء خود مراقبتی
– کاهش نیاز به بستری
– کاهش هزینه‌های درمانی
– افزایش کیفیت مراقبت
– افزایش رضایتمندی بیماران

شماره تلفن مستقیم واحد آموزش و پیگیری بیمارستان

  • 33115637

شرح وظایف

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

  • تعیین اهداف و استراتژی های دفتر بهبود کیفیت
  • برنامه ریزی در جهت استقرار و اجرای برنامه های بهبود کیفیت
  • مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک، رسالت و چشم انداز بیمارستان با تیم مدیریت اجرایی و علمی بیمارستان
  • نظارت و هماهنگی بر تدوین برنامه عملیاتی سالیانه در جهت هماهنگی و یکپارچه سازی برنامه ها
  • تدوین، جمع آوری و پایش شاخص های کلیدی بهبود کیفیت بیمارستان
  • تدوین فرآیندهای بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده
  •  
  • ارسال گزارش نتایج پیشرفت و چالش های اجرایی برای بهبود برنامه به سازمان های بالاتر
  • ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتباربخشی
  • هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت در بیمارستان
  • پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت، داده ها، اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخص ها
  • تدوین خط مشی ها، فرآیندها، دستورالعمل ها و … با کمک تیم مدیریت اجرایی و ابلاغ آن به واحدهای مربوطه
  • نظارت بر روند و اجرای خط مشی و روش های بیمارستان
  • ارتقاء نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی و غیرپزشکی در بیمارستان
  • نظارت مستمر و هماهنگی بر تشکیل و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی
  • همکاری با سایر کارشناسان واحدهای دیگر در زمینه های ارزشیابی، تشکیلات بیمارستانی و غیره