انتخاب صفحه

معرفی

سودابه نجفی کارشناس پرستاری

سوابق

شرح وظایف معاونت حفاظت پرسنلی

• جلوگیری از نفوذ و توطئه عوامل بیگانه داخلی و خارجی.

• ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل در راستای حفاظت پرسنلی.

• اعلام نظر در زمینه نقل و انتقال و تغییر محل جغرافیایی خدمت کارکنان دستگاه.

• شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی مردم و کارکنان دستگاه.

• تعیین صلاحیت پرسنل جهت تردد به اماکن دارای طبقه بندی حفاظتی.

• تعیین صلاحیت پرسنل برای انتصاب مشاغل حساس.

• تعیین صلاحیت پرسنل جهت مأموریت خارج از کشور.

• تعیین صلاحیت پیمانکاران.

• صدور بخشنامه و دستورالعمل در خصوص رعایت موارد امنیتی.

• شناسایی فرصت ها، تهدیدها، تخلفات و آسیب ها.

• شناسایی کانون های بحران و عوامل نارضایتی.

• اتخاذ تدابیر لازم در راستای پیشگیری از:

الف) بروز عوامل ایجاد نارضایتی

ب) تشکیل کانون های بحران

ج) تهدید های امنیتی

• دعوت و ارشاد افراد بر اساس وظایف محوله.

• ایجاد بایگانی پرسنلی به منظور تشکیل و نگهداری پرونده های حفاظتی کارکنان دستگاه.

شرح وظایف حفاظت اسناد

 برنامه ریزی و تأمین موجبات لازم در زمینه امور حفاظتی اسناد طبقه بندی شده-

استقرار سیستم مناسب جهت حراست و حفاظت از مدارک محرمانه و مخازنسوالات-

 ایجاد بایگانی منظم موضوعی و پرسنل و تعیین چگونگی نگهداری و حراست از اسناد-

طبقه بندی اسناد و مدارک بر حسب درجه اهمیت و حساسیت با نظر تهیه کننده سند-

انجام اقدامات لازم در جهت جلوگیری از افشاء غیر مجاز مذاکرات و صورت جلسه ها-

 تهیه و تنظیم، تکثیر و نسخه برداری نامه های طبقه بندی شده و دستورالعمل ها با نظر مسئول مستقیم-

تهیه و تنظیم سیستم مطمئن بایگانی، ارسال و مراسلات و گردش اسنا-

 دریافت اسناد و مدارک محرمانه واصله از سازمانهای مختلف و حراست از آنها بر اساس مقررات مربو-