امور عمومی
کاوه مرسلی،کارشناس آی.تی
مدیر امور عمومی
شرح وظایف
– نظارت و برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف پرسنلی نظیرمرخصیها،انتقال،ماموریتها،ترفیع و انتصاب و سایر امور مشابه
– نظارت و رسیدگی برانجام امور تدارکاتی واحد طبق دستورالعمل های صادره با هماهنگی مسئول مافوق
– بررسی و تائید اسناد خرید کالاها یا خدمات توسط واحد و نگهداری صورت اموال و کنترل اموال منقول و غیرمنقول واحد و ارائه گزارش لازم به مراجع ذیربط
– مراقبت در امر نگهداری و توزیع کالا و اجناس و ملزومات خریداری شده بین واحدهای تابعه و کنترل موجودی انبار و ورود و خروج اموال از واحد
– کنترل حضور و غیاب کارکنان واحد مربوطه و تنظیم گزارش لازم جهت ارائه به مسئولین ذیربط
– رسیدگی و انجام امور پرسنلی واحد از قبیل مرخصی ها،ماموریتها،انتقال،استخدام،ترفیع،اضافه کار،صدور احکام پرسنلی و سایر موارد مشابه با اطلاع و تائید مسئول مافوق
– نظارت بر انجام فرآیند سریع ثبت و توزیع و تحریر مکاتبات واحد با سایر سازمانها و واحدهای دیگر
– بررسی و نظارت لازم جهت برنامه ریزی و سرپرستی امور کارگزینی
– شرکت در جلسات،کمیسیونها و همایش های اداری،مالی و ارائه نظرات کارشناسی و گزارش لازم به مسئول مافوق
– بررسی وتحقیق لازم جهت برآوردنیروی انسانی مورد نیاز واحد و انجام اقدامات لازم جهت تامین آنها
– تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و اخذ گزارش لازم از نحوه عملکرد آنها و انعکاس مراتب به مسئولین ذیربط
– پاسخگویی به مراجعین اداری و کارکنان واحد در موارد مختلف پرسنلی،اداری و مالی
– شرکت فعال در دوره های کارآموزی،مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله
– انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات