انتخاب صفحه

مژگان قره باغی

شرح وظایف:

1- تقسیم کار بین پرسنل تحت سرپرستی و نظارت بر نحوه صحیح عملکرد ایشان
2- شرکت در کمیته های بیمارستانی ذیربط و تنظیم و پیگیری صورتجلسات کمیته مدرک پزشکی بعنوان دبیر کمیته
3- نظارت بر صدور جواز دفن و گواهی ولادت
4- نظارت بر تکمیل بودن پرونده ها در زمان پذیرش تا ترخیص بیمار
5- تهیه گزارشات ، اطلاعات و آمارهای مختلف برای مقامات ذیصلاح
6- پیگیری نامه های اداری و قضایی(بیمه ، پزشکی قانونی ، دادگاه ، نیروی انتظامی و …) با رعایت اصول محرمانگی
7- برآورد و پیگیری نیازهای بخش مدارک پزشکی
8- نظارت بر ورود و خروج پرونده ها
9- نظارت بر نحوه پاسخگویی به شکایات قانونی
10- همکاری در تحویل پرونده جهت امور تحقیقاتی
11- درخواست و نظارت بر تهیه کلیه فرمها و پوشه های پرونده های بیمارستانی
12- بررسی و تحقیق درباره طراحی و اصلاح بهبود فرمهای مدارک پزشکی ، روشهای کار ، وسایل ، جا و مکان بخش مدارک پزشکی
13- بررسی آمار و گزارش اقدامات واحد مربوطه به صورت ماهیانه جهت ارائه به مقام مافوق
14- شرکت در برنامه های آموزشی- تحقیقاتی و مطالعه آخرین پیشرفتها در زمینه شغلی
15- آموزش تئوری و عملی افراد تحت نظر
16- نظارت بر رعایت نظم و انضباط اداری پرسنل