انتخاب صفحه

رییس اداره امور مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان اسدآباد گفت:مبلغ یازده میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص، صعب العلاج و زوجین نابارور در حال درمان شهرستان پرداخت شد.
مرتضی جعفری تصریح کرد:با پیگیری های انجام شده توسط معاونت درمان، در سال جاری مبلغی به میزان یازده میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه به این شهرستان، از سوی وزارت بهداشت تخصیص یافته و با برنامه ریزی و تدابیر انجام شده ، ۱۵ نفر از بیماران ام اس، ۱۲ نفر از بیماران داری سرطان ، ۷ بیمار مبتلا به سایر بیماری های خاص و ده زوج نابارور در حال درمان شهرستان جهت دریافت وام قرض الحسنه ۲۵۰ میلیون ریالی به بانک عامل معرفی شده و در مجموع ۴۴ مورد تسهیلات به ایشان پرداخت گردید.
او گفت: با هدف اعطای این تسهیلات به بیماران نیازمندتر، از ارگانهای حمایتی شهرستان استعلام به عمل آمده و ۲۱ مورد از تسهیلات فوق، به بانوان سرپرست خانوار دارای بیماری خاص و صعب العلاج و تحت پوشش مراکز حمایتی شهرستان پرداخت شده است.
وی در پایان از دکترحیدری،معاون درمان و خانمها جمشیدی،قبادی و بیگ محمدی و سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تقدیر کرد.