انتخاب صفحه

معاون درمان وزارت بهداشت از اقدامات انجام شده ی چند ماه اخیر توسط معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تقدیر کرد.

دکترکریمی،معاون درمان وزیربهداشت در دیدار با دکترحیدری،معاون درمان اسدآباد ضمن ستودن اقدامات درمانی اخیر در شهرستان ، آمار این اقدامات را دریافت و بر تداوم این مسیر تاکید کرد.
او با تحسین برانگیز خواندن اقدامات چندماهه اخیر در معاونت درمان اسدآباد بیان کرد:عملکرد دکترحیدری و همکاران وی در پیک پنجم کرونا در استان همدان سرآمد بوده است.
وی همچنین با اشاره به اختصاص ۹ متخصص جدید به بیمارستان قائم ع در تقسیم بندی اخیر متخصصین عنوان نمود:مدیران جوان و جهادی همچون دکترحیدری مورد حمایت و همراهی ما قرار دارند.
او همچنین ضمن قول مساعد برای اختصاص جراح مغزواعصاب ، تجهیزات درمانی ،برگزاری دوره آموزشی آندوسکوپی برای متخصصین و کمک برای استقرار کمیسیون ماده بیست در اسدآباد یادآور شد:بزودی سفری به اسدآباد خواهیم داشت.
معاون درمان اسدآباد نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایتهای دکترکریمی ضمن ارائه گزارشی مفصل از وضعیت این معاونت عنوان کرد:با تلاشهای کادردرمان و نیروهای پشتیبانی ، اسدآباد در پیک پنجم و سنگین کرونا عملکردی خوب بجا گذاشت.
دکترحیدری همچنین به تعامل گسترده خود با شهروندان اشاره کرد و گفت:تمام هم و غم ما رفع مشکلات امت شریف شهرستان است و مفتخریم اعلام کنیم امروز رضایت شهروندان از سیستم درمانی اسدآباد بالاتر رفته است.
او همچنین عنوان کرد:تفاوت فاحشی که هم اکنون در شهرستان و در معاونت درمان با سنوات قبل وجود دارد پیشبرد امور از طریق برنامه ریزی و چشم انداز است که ماحصل آن منظم شدن اقدامات و خدمات ارائه شده یا در حال ارائه است.
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات و همکاری نماینده پرتلاش و رییس دلسوز دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:بزودی و با حضور دکترکریمی چند بخش جدید در بیمارستان قائم ع افتتاح خواهد شد.