معرفی فضا های آموزشی –رفاهی مرکز آموزشی درمانی حضرت قائم (عج)
دپارتمان آموزشی مرکز آموزشی درمانی قائم در سال ۱۳۹۹ در طبقه اول بیمارستان ، انتهای سالن اداری ۲ راه اندازی و تجهیز گردید. این دپارتمان دارای قسمت های مختلف آموزشی- رفاهی جهت استفاده اعضای هیئت علمی/مربیان و فراگیران به شرح ذیل می باشد:
فضای فیزیکی و تسهیلات آموزشی – رفاهی دپارتمان
۱- سه کلاس درس مجهز جهت استفاده دانشجویان
-کلاس شهید سلیمانی: واقع در طبقه اول انتهای سالن اداری ۲- روبه روی اتاق اساتید هیئت علمی مجهز به سیستم کامپیوتری و ویدئو پروژکتور با ظرفیت ۲۰ نفر
-کلاس A: طبقه دوم – بخش های بستری – واقع در بخش جراحی
-کلاسB : طبقه دوم –بخش های بستری – واقع در بخش داخلی
۲- مرکز مهارت های بالینی : واقع در طبقه اول ، ابتدای سالن اداری آموزشی بیمارستان . این مرکز مجهز به تجهیزات بیمارستانی و انواع مولاژها جهت آموزش دانشجویان می باشد.
۳- سالن آمفی تاتر مجهز جهت برگزاری ژورنال کلاب ها و برنامه گزارش صبح گاهی مجهز به سیستم کامپیوتری و ویدئو پروژکتور با ظرفیت ۵۰ نفر
۴- اتاق معاون آموزشی
۵- اتاق اعضای هیئت علمی بالینی و سالن جلسات که در آن امکانات میز جلسات و صندلی –سیستم کامپیوتری-خط تلفن- اینترنت –کمد جهت نگه داشتن وسایل شخصی-کمد کتابخانه ای- –تخته وایت برد ، ساعت، صندلی جهت مراجعه کنندگان و … موجود می باشد.
۶- آبدارخانه جهت استفاده اعضای هیئت علمی با وسایل یخچال، ماکروفر، ظروف آشپزخانه-میز نهار خوری و صندلی-چای ساز جهت ساعت استراحت
۷- سرویس بهداشتی واقع در دپارتمان آموزشی
۸- رختکن دانشجویان دختر در سالن ادرای ۲، روبه روی اتاق بایگانی با قابلیت قفل درب ورودی از داخل و کمد قفل دار جهت نگهداری وسایل شخصی یا ظرفیت ۳۳ کمد شخصی
۹- رختکن دانشجویان پسر در طبقه اول، روبه روی حسابداری، جنب واحد رادیولوژی- با قابلیت قفل درب ورودی و کمد قفل دار جهت نگهداری وسایل شخصی با ظرفیت ۳۶ کمد شخصی
۱۰- پاویون استراحت دانشجویان دختر با امکانات تغذیه و استراحت
۱۱- پاویون استراحت دانشجویان پسر با امکانات تغذیه و استراحت
۱۲- کتابخانه حاوی مخزن کتب دانشگاهی به روز شده با همراه سالن مطالعه مجزا و سایت کامپیوتری جهت دسترسی به اینترنت (دو عدد- یکی برای دانشجویان دختر و یکی برای دانشجویان پسر )
پرسنل و امکانات اداری
۲- امکانات اداری از قبیل سیستم کامپیوتری،خط تلفن ، اینترنت، میز و صندلی ، پرینتر ، کمد کتابخانه ای ، صندلی انتظار ارباب رجوع، کمد جهت نگه داشتن وسایل شخصی –تخته وایت برد ، ساعت و … در اتاق معاون اموزشی و اعضای هیئت علمی موجود می باشد.
![photo_2024-07-24_15-11-36](https://qaem.asaums.ac.ir/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-07-24_15-11-36.jpg)