انتخاب صفحه

دکترحیدری،رییس بیمارستان قائم ع با صدور پیامی فرارسیدن اول ذیقعده میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز

دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش سایت بیمارستان قائم ع متن پیام تبریکوی بدین شرح است:

اول ذی‌القعده آغاز دهه کرامت، گرامیداشت میلاد فرخنده شفیعه روز جزا و بانوی کریمه اهل بیت (ع)حضرت فاطمه معصومه(س) است و پایان این دهه عزیز هم خجسته زادروز طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) را به جشن و سرور می نشینیم.

حضرت معصومه (س) گوهر گران‌قدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش نموده است. او سرچشمه خوبی‌ها و کمالات بی‌حد است.

نامگذاری چنین روزی فرصت مناسبی برای گردآمدن حول شخصیت گرانقدر حضرت معصومه (س) به عنوان اسوه کامل اخلاق واخلاص است و مشارکت این قشر از جامعه در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ضرورت ارائه الگویی نظیر حضرت معصومه (س) به دختران را بیش از پیش اهمیت می‌بخشد.

دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک نماید از نیازهای دختران می باشد.

اینجانب ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر را به مردم شریف اسدآباد به ویژه بانوان ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و سربلندی همگان را در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.