انتخاب صفحه

مدیریت بیمارستان قائم (عج)

مجتبی مرادی آرامیان کارشناس پرستاری

شرح وظایف مدیر بیمارستان:

  • مسئولیت ونظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان

  • انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان

  • هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان

  • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تأسیسات بیمارستان ، بخشهای اداری ، مالی ، بالینی ، پزشکی و پیراپزشکی

  • شرکت در جلسات کمیته های بیمارستانی

  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن

  • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان

  • تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان

  • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان

  • نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها

  • ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی

  • تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی وارائه آموزش و راهنمایی آنان

  • ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان

  • نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی

  • شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتها ی دانشگاه

  • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان

  • ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش

  • هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه

  • هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی ، مصرفی و تعمیرات دستگاههاو رفع نواقص دستگاههای بخشهای مربوطه

  • نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان

  • پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر

  • پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع

  • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار ، مددجو و همکاران و خانواده تحت امر

  • نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر

  • نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی

  • صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها

  • سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

  • صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه

  • نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه

  • شرکت در سمینارها ، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام ما فوق

  • مطالعه و بررسی در زمینه ساعت کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار بر اساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها

  • جمع آوری اطلاعات مربوط نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام ما فوق

  • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی ، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید ، توزیع ، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل

  • برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و دراز مدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هر یک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران

  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق

 

کل بازدیدهای صفحه: 345 , بازدیدهای امروز: 1